piątek, 22 kwietnia 2016

,,Zdrowie to najprawdziwszy skarb"

Pewnego dnia Karol i Zuzia spotkali się razem przed domem Zuzi:
- Zuzia co ci jest ? - zapytał Karol.
- Nic, po prostu jestem chora - powiedziała Zuzia kaszląc.
- To nie możemy nigdzie iść , bo ci się pogorszy! - powiedział rozkazująco Karol.
- Po co, przecież nic mi nie będzie - odpowiedziała.
- Idź do łóżka i się połóż - powiedział Karol i odszedł.
Zuzia poszła do domu i położyła się do łóżka. Lecz wcześnie rano specjalnie wyszła na dwór, by być jeszcze bardziej chorą. Nie chciała iść do szkoły. Karol po szkole do domu Zuzi, ale jej babcia powiedziała że Zuzia jest w szpitalu. Karol natychmiast udał się do szpitala. W szpitalu okazało się, że Zuzia jest poważnie chora;
- Co ci jest ? - zapytał nerwowo Karol.
- Mam zapalenie płuc. - powiedziała przykro Zuzia.
- Przykro mi - odpowiedział Karol.
- Przepraszam, że cię nie posłuchałam - przeprosiła Karola Zuzia.
- Nic się nie stało,przecież nikt nie ma takiego przyjaciela jak ty! - powiedział wesoło Karol.
Po kilku dniach Zuzia wesoła wróciła do szkoły i już zawsze o siebie dbała. Kiedyś Karol i Zuzia będą parą. :)                                                                                      

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz